korenslang, regio west vlaanderen, brugge ...

Zoek je iets speciaals? Plaats hier een oproep.
Plaats reactie
JulianP
Berichten: 91
Lid geworden op: 09-12-2010 08:59

korenslang, regio west vlaanderen, brugge ...

Bericht door JulianP » 29-01-2011 10:42

hallo iedereen, ik zoek een korenslang, liefst geen jonkie meer.. me jongste gutje is donderdag overleden, in de dierenwinkel.. waar ik <weiger nog te kopen... het beestje is daar overleden in zijn faunabox, die volledig onder de schimmel zat.. het beestje was te verzwakt zeiden ze, hij weigerde al 3 a 4 maanden te eten.. maar over die schimmel in zijn faunaboxje zeiden ze geen woord, afzetters die johnny petshop in blankenberge


ik zoek nu een vriendje, voor die amel die ik heb, die het perfect doet !! grtzzz
3 korenslangen

Gideon
Berichten: 595
Lid geworden op: 02-09-2010 11:01

Bericht door Gideon » 29-01-2011 14:17

Ten eerste: gecondoleerd ;( , nooit leuk om te horen dat er een huisdier is overleden... En dat van die dierenwinkel is ook klote zeg, maar het is en blijft een dierenwinkel dus je kan niet verwachten dat ze ook echt hart voor dieren hebben.

Voor een vriendje voor je amel: probeer eens op een beurs te kijken, ga wel op zoek naar een dier dat minstens even groot is, anders kan die stress krijgen en weer niet eten...

Ten derde: dit is AANGEBODEN slangen, dus hier kan je je eigen slang aanbieden. Niet vragen om een slang. Misschien wil je hetzelfde topic openen in GEZOCHT slangen. Dit is geen aanval, of betweter gedrag ofzo, maar gewoon een reminder :D.

Ik heb geen slang voor je, maar succes met je zoektocht.
Dieren:

0.2.0 Pantherophis guttatus guttatus
0.1.0 Phelsuma grandis
0.2.0 Cavia porcellus

Verwacht:
1.0.0 Boa constrictor imperator

GarField000
Moderator
Berichten: 1667
Lid geworden op: 26-10-2009 10:56

Bericht door GarField000 » 29-01-2011 18:24

Ik heb hem verplaats naar gezocht.
21.21 Pantherophis guttatus guttatus
2.6 Thamnophis diverse ondersoorten
1.0 Furcifer pardalis ambilobe 'red bar'

JulianP
Berichten: 91
Lid geworden op: 09-12-2010 08:59

Bericht door JulianP » 29-01-2011 18:30

GarField000 schreef:Ik heb hem verplaats naar gezocht.
haha sorry , thank you
3 korenslangen

JulianP
Berichten: 91
Lid geworden op: 09-12-2010 08:59

Bericht door JulianP » 29-01-2011 18:34

Gideon schreef:Ten eerste: gecondoleerd ;( , nooit leuk om te horen dat er een huisdier is overleden... En dat van die dierenwinkel is ook klote zeg, maar het is en blijft een dierenwinkel dus je kan niet verwachten dat ze ook echt hart voor dieren hebben.

Voor een vriendje voor je amel: probeer eens op een beurs te kijken, ga wel op zoek naar een dier dat minstens even groot is, anders kan die stress krijgen en weer niet eten...

Ten derde: dit is AANGEBODEN slangen, dus hier kan je je eigen slang aanbieden. Niet vragen om een slang. Misschien wil je hetzelfde topic openen in GEZOCHT slangen. Dit is geen aanval, of betweter gedrag ofzo, maar gewoon een reminder :D.

Ik heb geen slang voor je, maar succes met je zoektocht.

ik heb al een nieuwtje, maar die is een stuk kleinder dan me amel, die is 80 cm, het nieuwtje een wildkleur die is nu ong 40 cm.. in de winkel zeiden ze dat dit geen kwaad kan, ze zitten in een terra van 110 x 50 x 50 emt genoeg verschillende schuilplaatsen
3 korenslangen

Gideon
Berichten: 595
Lid geworden op: 02-09-2010 11:01

Bericht door Gideon » 29-01-2011 19:26

tja, mij lijkt het een slecht idee. En het gaat hier wel over dezelfde winkel die de schimmel niet uit de bak van je vorige dier wilde halen... Succes ermee, ik hoop op het beste.
Dieren:

0.2.0 Pantherophis guttatus guttatus
0.1.0 Phelsuma grandis
0.2.0 Cavia porcellus

Verwacht:
1.0.0 Boa constrictor imperator

Loki
Berichten: 704
Lid geworden op: 19-12-2010 20:15

Bericht door Loki » 29-01-2011 19:42

Heb al meer negatieve dingen over deze dierenwinkel gehoord dan iets anders.

Nu vind ik het ergens spijtig dat je hier vraagt dat je een slang zoekt, en even later al een gekocht hebt... (lijkt me beetje nutteloos om dan de vraag te stellen...)

Ik zou zelf ook eerst een beurs hebben afgewacht... Binnenkort (over een paar maand) is het trouwens beurs in Sint-Kruis en dat is niet echt ver van brugge tot zover ik me kan herinneren.
1.1 O.t.t.
1.1 O.t.r.
1.1 P.g.g. Snow
1.1 p.g.g. Gold Dust
0.1 P.g.g. Caramel
0.1 P.g.g. Hypo Sunkissed
2.0 P.g.g. WK
1.0 P.g.g. Hypo
1.0 P.g.g. Butter
7.5 P.g.g. diverse

JulianP
Berichten: 91
Lid geworden op: 09-12-2010 08:59

Bericht door JulianP » 30-01-2011 15:07

Loki schreef:Heb al meer negatieve dingen over deze dierenwinkel gehoord dan iets anders.

Nu vind ik het ergens spijtig dat je hier vraagt dat je een slang zoekt, en even later al een gekocht hebt... (lijkt me beetje nutteloos om dan de vraag te stellen...)

Ik zou zelf ook eerst een beurs hebben afgewacht... Binnenkort (over een paar maand) is het trouwens beurs in Sint-Kruis en dat is niet echt ver van brugge tot zover ik me kan herinneren.

ik versta jullie reacties maar het gemis was te groot.. en die beurz is idd binnekort in studio hall, ik zal er zeker zijn
3 korenslangen

Loki
Berichten: 704
Lid geworden op: 19-12-2010 20:15

Bericht door Loki » 30-01-2011 16:50

JulianP schreef:
Loki schreef:Heb al meer negatieve dingen over deze dierenwinkel gehoord dan iets anders.

Nu vind ik het ergens spijtig dat je hier vraagt dat je een slang zoekt, en even later al een gekocht hebt... (lijkt me beetje nutteloos om dan de vraag te stellen...)

Ik zou zelf ook eerst een beurs hebben afgewacht... Binnenkort (over een paar maand) is het trouwens beurs in Sint-Kruis en dat is niet echt ver van brugge tot zover ik me kan herinneren.

ik versta jullie reacties maar het gemis was te groot.. en die beurz is idd binnekort in studio hall, ik zal er zeker zijn
Ben nog aan te twijfelen. Indien ik snel een kweek resultaat heb, dat verkoopbaar is, neem ik wss een meter stand. Zoniet, kom ik gewoon is even kijken uit nieuwsgierig heid (en om 10 zakken bodembedekking te kopen:p)
1.1 O.t.t.
1.1 O.t.r.
1.1 P.g.g. Snow
1.1 p.g.g. Gold Dust
0.1 P.g.g. Caramel
0.1 P.g.g. Hypo Sunkissed
2.0 P.g.g. WK
1.0 P.g.g. Hypo
1.0 P.g.g. Butter
7.5 P.g.g. diverse

JulianP
Berichten: 91
Lid geworden op: 09-12-2010 08:59

Bericht door JulianP » 30-01-2011 19:40

Loki schreef:
JulianP schreef:
Loki schreef:Heb al meer negatieve dingen over deze dierenwinkel gehoord dan iets anders.

Nu vind ik het ergens spijtig dat je hier vraagt dat je een slang zoekt, en even later al een gekocht hebt... (lijkt me beetje nutteloos om dan de vraag te stellen...)

Ik zou zelf ook eerst een beurs hebben afgewacht... Binnenkort (over een paar maand) is het trouwens beurs in Sint-Kruis en dat is niet echt ver van brugge tot zover ik me kan herinneren.

ik versta jullie reacties maar het gemis was te groot.. en die beurz is idd binnekort in studio hall, ik zal er zeker zijn
Ben nog aan te twijfelen. Indien ik snel een kweek resultaat heb, dat verkoopbaar is, neem ik wss een meter stand. Zoniet, kom ik gewoon is even kijken uit nieuwsgierig heid (en om 10 zakken bodembedekking te kopen:p)
dit zal men eerste beurs zijn, kben eens benieuwd, want in mijn regio worden weinig zon dingen gedaan, of zijn er zeer weinig winkels die iets van reptielen en slangen kennen :)
3 korenslangen

Plaats reactie