Discussie : is slangenhouden 'normaal'?

Welke ondergrond heb je? Waarom voer je levend? Discusieer hier met anderen over het hoe en waarom.
GarField000
Moderator
Berichten: 1667
Lid geworden op: 26-10-2009 10:56

Bericht door GarField000 » 27-04-2010 07:26

Ik las het en dacht ... wat is een axolotl.
Maar google doet wonderen :)
Wat een leuk beestje ... ziet er grappig uit.

Vertel eens over het eten? Doe maar in een ander topic :D
21.21 Pantherophis guttatus guttatus
2.6 Thamnophis diverse ondersoorten
1.0 Furcifer pardalis ambilobe 'red bar'

semmy
Berichten: 31
Lid geworden op: 11-07-2010 21:46

Bericht door semmy » 12-07-2010 00:51

Normaal is een groot woord, wat voor de ene normaal is voor de andere compleet geschift :D ik persoonlijk vind een slang 1van de mooiste dieren op onze planeet, je kan er na kijken en kijken en kijken maar toch blijft zo een beestje vraagtekens oproepen! Zou jij niet graag eens willen weten wat er in die kopjes omgaat als ze je zo strak en zonder enige emotie aankijken? en dan nog maar niet te spreke hoe het aanvoelt om zo een beestje vast te hebben, welk ander dier is zo "fluweel zacht" als een slang? ik kan hier wel een boek schrijven over wat mij zo aantrekt in deze prachtbeesten maar dat zal ik maar niet gaan doen :D

Sinds ik zelf (nog maar een weekje maar toch) men gutje heb ben ik zelfs nog feller onder de indruk. en ik geloof zelfs dat slangen zelfs ook "aanhankelijk" kunne worde en gaan "houden" van hun baas, dat haal ik uit het gedrag van men eige beestje dat van het moment dat ik thuis kom zen kopje uit zen schuilplaats steekt, eens ruikt endan dadelijk tevoorschijn komt maar als er iemand "vreemd" erbij is hij het vertikt! of zelfs al is hij al gezellig aan het rond kruipe in zen terra en er komt iemand "vreemd" binnen dan bekijkt hij die persoon, ruikt en is ie als de bliksem weer weg. Toch rare beetsjes he :P


de Meeste mensen weten niet waarover ze spreken, horen en zien teveel negatieve dingen en volgen dus maar de rest van de kudde.. spijtig voor hun want ik persoonlijk vind dat ze niet weten wat ze missen :)

enjoy
Berichten: 56
Lid geworden op: 27-01-2011 16:47

Bericht door enjoy » 02-02-2011 15:19

wat mij betreft volstrekt normaal :D
smaken verschillen nu eenmaal!!

leven en laten leven :)
ervaring is leren van je fouten,sommige mensen hebben heel veel ervaring!

Plaats reactie