Alleen rare/ vreemde mensen hebben reptielen thuis...

Welke ondergrond heb je? Waarom voer je levend? Discusieer hier met anderen over het hoe en waarom.
steve peeters
Berichten: 22
Lid geworden op: 13-11-2010 19:25

Bericht door steve peeters » 22-11-2010 19:16

en hier nog een stereotyptje :P

piercing:check
tattoo: check (en er zijn nog plannen om bij te zetten :dans: )
snake:check
carpé diem....pluk de dag

Tokopstok
Moderator
Berichten: 1445
Lid geworden op: 11-10-2009 18:47

Bericht door Tokopstok » 23-11-2010 00:10

Goh...wat ben ik normaal zeg :D
Een 9-tal Gutten beestjes

GothSnakes
Berichten: 9
Lid geworden op: 16-01-2011 00:03

Bericht door GothSnakes » 20-01-2011 09:14

piercings: 5(waren er 6)
tattoo's: momenteel nog maar 2...binnenkort nog 2
reptielen: 6slangen
andere huisdieren: 2 honden en binnenkort terug enkele ratjes.

ja....khou van even getallen! ;)

tja....als ze je dan zien (zeker met m'n lippiercing) hebben ze zo iets van.....mmmmm wat een raar mens is dat. Vooral als ze zien dat je er meerdere hebt en nog tattoo's en dan te horen krijgen dat je ook nog slangen hebben.....Zeggen ze 'tja, we zagen al dat je een ander type persoontje bent....maar ook nog es slangen.....hoe kom je erbij.....zulke vieze beesten'...... Pfff, dan zeg ik gewoon "ieder z'n hobby en liefhebberij en opgelost'. :dev:

wees gewoon jezelf en laat de andere ma zeuren! :D

Steven
Berichten: 65
Lid geworden op: 24-04-2010 15:24

Bericht door Steven » 20-01-2011 19:05

piercings, Nop
Tattoos, Nop
Slangen, ja 2!

Ik ben sowieso gek.. dus dat maakt niet uit :cheer: 8)

Linnepin
Berichten: 25
Lid geworden op: 29-09-2010 00:00

Bericht door Linnepin » 21-01-2011 09:50

Nou wij zijn ook van die typiese slangenmensen hoor! Onder de tattoos en de piercings :D

Niet dus....
Een super doorsnee moeder (en vader) die het goed vind dat haar zoon van 11 een slang als huisdier heeft.
Dat is eigenlijk veel meer shocking! :dev:

En iedereen verklaart me voor gek (of ze spreken het niet uit maar denken het). Maar nu de meeste aan het idee gewend zijn vinden ze het alleen maar intressant en willen ze ook kijken, aanraken of vasthouden.

GothSnakes
Berichten: 9
Lid geworden op: 16-01-2011 00:03

Bericht door GothSnakes » 21-01-2011 09:56

Linnepin schreef:Nou wij zijn ook van die typiese slangenmensen hoor! Onder de tattoos en de piercings :D

Niet dus....
Een super doorsnee moeder (en vader) die het goed vind dat haar zoon van 11 een slang als huisdier heeft.
Dat is eigenlijk veel meer shocking! :dev:

En iedereen verklaart me voor gek (of ze spreken het niet uit maar denken het). Maar nu de meeste aan het idee gewend zijn vinden ze het alleen maar intressant en willen ze ook kijken, aanraken of vasthouden.
heb zelf ook een dochter van 8 en deze meid hanteert onze slangen ook zonder problemen.....hebben ze zelfs eens meegenomen naar school omdat de leerkracht het vroeg....een meisje had er bang van....nadien vroeg ze aan haar mama of ze er ook eentje kreeg. Haar angst was over. ;)

enjoy
Berichten: 56
Lid geworden op: 27-01-2011 16:47

Re: Alleen rare/ vreemde mensen hebben reptielen thuis...

Bericht door enjoy » 28-01-2011 10:25

Back 2 Basic schreef:Waar ik nog wel eens tegenaan loop is dat mensen je vreemd vinden als je reptielen thuis hebt. Het plaatje is helemaal compleet als je ook nog een piercing en (liefst) ook nog een tattoo hebt.
yep ik voldoe aan alle eisen om in de categorie "raar"te vallen.

maar heb er geen last van :)
ervaring is leren van je fouten,sommige mensen hebben heel veel ervaring!

semmy
Berichten: 31
Lid geworden op: 11-07-2010 21:46

Bericht door semmy » 28-01-2011 15:01

Tats: check
piercings: Nope (niet mijn ding)
Snakes: check
music choice : Rock!

Raar? als ik raar ben omdat ik de rest van de kudde niet volg dan is het zo maar :D Snakes Rock!! :dev:

tumtumpjuh
Berichten: 7
Lid geworden op: 15-10-2011 15:29

Bericht door tumtumpjuh » 19-10-2011 14:21

Oe leuk...stereotype.

Piercings: Aanwezig, echter niet in gezicht (dus niemand weet dat ik ze heb haha)
Tattoo's: Nope. Zullen er echter wel komen...en ook dan opplekken die niet iedereen ziet.
Slangen: Ja, en trots op ook! Toch erg intressant voor mijn vriendenkring. Ze komen toch langs om even te kijken of vast te houden.
1.0.0 Hypo Wildkleur "11
0.1.0 Amel "11
0.1.0 Anery "11

dino91
Berichten: 73
Lid geworden op: 11-12-2012 11:28

Bericht door dino91 » 19-01-2013 18:55

geen piercings
geen tattoo's (in overweging, ik vind maar geen ontwerp wat me aan staat)
2 gutjes


even wat basic achtergrond, ik ben architectuur student, dus men heeft vaak bepaalde verwachtingen, gedrag, klederdracht en dat soort dingen waarbij ik dus niet uit de toon val.
Maar wat voor gezichten ik soms zie als ik over mijn interesses begin, vooral bij het vermelden van mijn slangen dan... (+ ik luister naar metal/hardcore/punk)


Mijn moeder vond het maar niets. Maar uiteindelijk heb ik Moroi in april '12 gekocht & na een tijdje kwam ze toch geregeld -stiekem- kijken naar het diertje^^ En toen vond ze het wel leuk, intussen heb ik 3 weken geleden een volwassen gut gekocht en daar blijft ze minstens 2-3 meter bij uit de buurt xD
Pa is neutraal. Mijn zus vind het geweldig, die heeft na Moroi een python regius wk het piebald gekocht.
Mijn vriendin is momenteel helemaal verkocht en zoekt nu zelf ook eentje :D
1.0 L.a. juno road (Jules) 2014
0.1 L.a. juno road (Juno) 2014
0.1 P.g. tessera het caramel diffused (Arwen) 2013
0.1 P.g. gold dust het anery (Arya) 2012
1.0 P.g. butter motley het anery (Bran) 2012
0.1 P.g. wk het saffron motley sg-free (Lou) 2008

Plaats reactie