Ik ben papa geworden van 12 eitjes :D

Voor alle 'algemene' meldingen over (je) slangen.
Plaats reactie
JulianP
Berichten: 91
Lid geworden op: 09-12-2010 08:59

Ik ben papa geworden van 12 eitjes :D

Bericht door JulianP » 01-06-2011 20:35

Vanmorgen in men terra zag ik 12 eitjes liggen, men vrouwtj deed al zeer raar de laatste tijd,ik wist zelf niet dat ze zwanger was, sinds 3 maandn heb ik haar en ze was altijd al mooi vol, zelfs gisteren in men handen kon ik geen eitjes voelen.. En vanmorgen lagen ze er :D. Maar de eitjes hangen aan elkaar, hoe komt dit? Dit is de eerste zwangerschAp die ik meemaak, de eitjes liggen nu bij Johnny petshop in de broedstoof, hopelijk zullen er toch een paar uitkomen.. Iemand tips ofz.. Want man en vrouw zogen bij elkaar en dit zal zo blijven, ik laat de natuur zen gang gaan, en zal eens kijken voor een broedstoof te kopen.. Grtzz
3 korenslangen

Loki
Berichten: 704
Lid geworden op: 19-12-2010 20:15

Re: Ik ben papa geworden van 12 eitjes :D

Bericht door Loki » 01-06-2011 22:21

JulianP schreef:Vanmorgen in men terra zag ik 12 eitjes liggen, men vrouwtj deed al zeer raar de laatste tijd,ik wist zelf niet dat ze zwanger was, sinds 3 maandn heb ik haar en ze was altijd al mooi vol, zelfs gisteren in men handen kon ik geen eitjes voelen.. En vanmorgen lagen ze er :D. Maar de eitjes hangen aan elkaar, hoe komt dit? Dit is de eerste zwangerschAp die ik meemaak, de eitjes liggen nu bij Johnny petshop in de broedstoof, hopelijk zullen er toch een paar uitkomen.. Iemand tips ofz.. Want man en vrouw zogen bij elkaar en dit zal zo blijven, ik laat de natuur zen gang gaan, en zal eens kijken voor een broedstoof te kopen.. Grtzz
Langs de ene kant wil ik proficiat zeggen... Langs de andere kant (heb zo'n fout ook al gemaakt) zet de slangen momenteel uit elkander... voor het vrouwtje terug te laten bekomen...

Had ooit eieren en toen deze moesten gaan uitkomen had ik weer een reeks van dezelfde slang... beestje van 130cm toen (nu wel wat groter) woog toen nog maar minder dan 100gram (en kwam in oorsprong toch van een 550 voor 1ste bevalling)

Ik hoop voor jou dat er wat uitkomt.
Ga je ze bijhouden?
1.1 O.t.t.
1.1 O.t.r.
1.1 P.g.g. Snow
1.1 p.g.g. Gold Dust
0.1 P.g.g. Caramel
0.1 P.g.g. Hypo Sunkissed
2.0 P.g.g. WK
1.0 P.g.g. Hypo
1.0 P.g.g. Butter
7.5 P.g.g. diverse

Plaats reactie