Mississippi , Lavender uit Houten

Voor alle slangenfotos
Tivoli
Beheerder
Berichten: 704
Lid geworden op: 15-09-2009 23:58

Bericht door Tivoli » 15-12-2009 13:30

rwin schreef:Leuke foto's, in ieder geval een geruststelling dat ze eet.

:dev: wanneer begin je haar te leren uit de hand te eten? :rofl:
Nou,met het tempo waarbij ze de muis pakte... ik skip even :D

Gister heeft Dakota trouwens ook voor het eerst zelf gegeten! :cheer:

Je kan je wel voorstellen dat het gister helemaal fijn was, al mijn drie slangen aten ineens goed en probleemloos :dans:
Afbeelding

rwin
Berichten: 961
Lid geworden op: 18-10-2009 23:52

Bericht door rwin » 15-12-2009 14:18

Kan ik me voorstellen.
Als ze goed eten is dat meestal ook een goed teken over de verdere gezondheid.

Bij onze koningsslangen duurde het ook 3 weken voordat die begonnen te eten en dan ga je ze toch wat extra goed in de gaten houden.
In het bezit van een aantal dieren met en zonder poten.
Afbeelding

Back 2 Basic
Berichten: 123
Lid geworden op: 26-10-2009 11:13

Bericht door Back 2 Basic » 15-12-2009 16:18

Een heel mooi slangetje..... wat tekening aangaat lijkt ze wel iets op een jungle...
Nu veel kijken en zie je d'r vanzelf groeien..... Ik ben hel benieuwd hoe die kleuren zich gaan ontwikkelen...

heel veel suc6 en plezier van/ met deze beauty

greetz H@ns
1.0 Pituophis Catenifer Annectans Hypo
1.1 Pituophis Catenifer Annectans Applegate
0.2 Pituophis Catenifer Annectans (multi het.)

Tokopstok
Moderator
Berichten: 1445
Lid geworden op: 11-10-2009 18:47

Re: Mississippi , Lavender uit Houten

Bericht door Tokopstok » 15-12-2009 18:08

Tivoli schreef:Gister natuurlijk in Houten geweest, met de intentie om het forum te promoten en een derde slang te halen.

Ik had me van te voren nergens op vast gepind,er zijn zoveel kleurslagen die ik nog zou willen hebben,het was onmogelijk daar een duidelijke keuze uit te maken.Daarom besloot ik gewoon rond te gaan kijken,en te wachten tot ik 'verliefd' werd :)

Ik begon mijn zoektoch naar een butter striped,bovenal omdat ik die nog nooit in het echt had mogen bewonderen.
Butter striped was gevonden: óf regenwormformaat,óf mannelijk.
De butter striped was al gauw van de kaart,en ook de pied sided was niet haalbaar.(die waren niet aanwezig)
Ook op mijn lijstje bevond zich de lavender (sommigen zeggen ook lavendel,maargoed,jullie snappen wat ik bedoel :D )

In de derde hal liepen we langs een standje van een haakneuskweker met enkele zeer schone gutten. Ik pakte meteen het bakje van 1 bepaalde lavendervrouw en was op slag verliefd.
Ik heb de andere lavenders en enkele butters bekeken,maar mijn hart bleef overslaan bij het zien van die ene lavender.

De keus was dus gauw gemaakt,de lavender werd gekocht!
De lavender is possible Het voor butter en cubes , niet dat het me boeit voorlopig,ik had haar toch wel gekocht :cheer:

Thuis aangekomen moest er een naam komen natuurlijk.
Manlief (nieuwsgierigheid toch aangewakkerd) opperde Mississippi,en dat is het geworden.

Dus,zie hier mijn trots Mississippi, nk juni'09 :)
Ze heeft mooie scherpe tekeningen,ik zou nog een foto moeten maken van haar zijkanten,ze is mooi getekend.
De foto is wat flets,maar ik wil haar nu niet meer storen,dus een betere foto komt ooit :)

Afbeelding
Lijkt wel wat qua kleur op m'n HypoLavender.

Mooi beestje trouwens :klap:
Een 9-tal Gutten beestjes

Plaats reactie