nieuw gutje

Voor alle slangenfotos
Gideon
Berichten: 595
Lid geworden op: 02-09-2010 11:01

Bericht door Gideon » 31-01-2011 19:51

ik vond het zelf ook ietwat onaardig, ik zal in het vervolg wat beleefder zijn. Ik was op het moment dat ik dit schreef niet erg tevreden over JulianP omdat hij mijn advies volkomen in de wind had geslagen en het hem helemaal niets leek te kunnen schelen. Ik zal voortaan iets aardiger posten.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben geen sadist, en ik word niet blij van mensen iriteren ofzo, ik was gewoon een beetje over de rooie, mijn excuses.

weest volkomen vrij deze post te verwijderen.
Dieren:

0.2.0 Pantherophis guttatus guttatus
0.1.0 Phelsuma grandis
0.2.0 Cavia porcellus

Verwacht:
1.0.0 Boa constrictor imperator

Tivoli
Beheerder
Berichten: 704
Lid geworden op: 15-09-2009 23:58

Bericht door Tivoli » 31-01-2011 19:59

Dank voor je excuses Gideon :)

Onthou voor jezelf dat advies geven,niet betekend dat het verplicht opgevolgd gaat worden...
Ieder geeft zijn/haar beste adviezen , en ieder heeft ook zelf het recht om het advies wel of niet op te volgen :)

Het was niet slim van JulianP , dat weet hij nu , dat hoeft niet ingewreven te worden. Respecteer ieders keuze.
De keuze lag bij Julian, de evt. gevolgen ook.
Meer wil ik er niet over zeggen.
Afbeelding

Gideon
Berichten: 595
Lid geworden op: 02-09-2010 11:01

Bericht door Gideon » 31-01-2011 20:00

Meer hoeft er ook niet over gezegd te worden. :D

Behalve dit:
De keuze lag bij Julian, de evt. gevolgen ook
De gevolgen liggen niet alleen bij hem, maar ook bij zijn dier(en). Dit is dan ook de reden van mijn 'woede'.
Dieren:

0.2.0 Pantherophis guttatus guttatus
0.1.0 Phelsuma grandis
0.2.0 Cavia porcellus

Verwacht:
1.0.0 Boa constrictor imperator

JulianP
Berichten: 91
Lid geworden op: 09-12-2010 08:59

Bericht door JulianP » 02-02-2011 08:59

Gideon schreef:Meer hoeft er ook niet over gezegd te worden. :D

Behalve dit:
De keuze lag bij Julian, de evt. gevolgen ook
De gevolgen liggen niet alleen bij hem, maar ook bij zijn dier(en). Dit is dan ook de reden van mijn 'woede'.

laat ik eerst en vooral men excuses aanbieden, het was zeker men bedoeling niet om forumleden boos te maken .. Ik ben echt GEEN dierenbeul, en heb ALLEEN MAAR HET BESTE over voor men gutjes

Mvg Julian
3 korenslangen

Plaats reactie