Big Bang Theory

Voor alle slangenfotos
Plaats reactie
GarField000
Moderator
Berichten: 1667
Lid geworden op: 26-10-2009 10:56

Big Bang Theory

Bericht door GarField000 » 15-09-2013 13:20

Nieuwe gutjes aangeschaf in hamm. Aangezien ik al mijn dieren een naam geef krijg ik soms hele vreemde ingevingen.
Dit keer heb ik maar liefst 5 gutatta's opgehaald ........ En om een of andere redden zat ik met knok knok penny, knok knok penny, konk knok penny in mijn hoofd .....
Dus Big Bang Theory namen gebruikt ....

Wat ik opgehaald heb.
Ik zoek het hele jaar al naar mooie butters .... butter stripe, butter motley ..... ik heb een butter dame maar die heeft leuke hetjes en heb ik al 3 jaar leuke plannen voor gepland dus weinig butter. Maar wil wel graag butter kweken .... dus nieuwe butters.

Als eerste een butter motley dame.
Afbeelding
Door de mooie ronde stippen is zei Penny geworden :).

De bijbehorende man is dus Leonard. Butter .het Motley, Diffused
Afbeelding

Ik wil ook heeeeeeeeeeeeeeel graag butter stripe. Vindt het super.
De kweker van hierboven had 1 butter stripe ..... dat was een man.
1.0 butter stripe.
Afbeelding
Aangezien het een streep is .. strak .. denk ik aan die gladde met strakke broeken ... Howard. Plus ondanks dat hij nu een vaste vriendin heeft (Bernadette) krijgt hij meerdere dames dus dat zal hij vast niet erg vinden. Ik heb een Caramel Stripe .het Amel dame van eigen kweek, en een WK stripe dame .het Amel, Caramel, Anery.

Ik wil ook al een hele tijd abbott's okeetee's .. maar slechte te vinden en soms krijg ik het idee dat er gewoon okeetee in zit ...
Abbott's okeetee is in prinicpe een okeetee, maar door Lee Abbott selectief gekweekt op de bredere zwarte banden ..... Juist dat vindt ik mooi.
Opeens zag ik een koppel 1.1 okeetee's te koop. 1 had hele mooie zwarte banden ... de andere iets minder. Beide .het Lava ...... en van de lijn van Hessel die ik al eens benaderd had voor de abbott okeetee maar dit jaar geen nakweek. Bouwjaar 2012 ....... Maar omdat ik ze toch erg mooi vindt en de prijs goed heb ik ze toch genomen.
Introducing Sheldon en Amy
Afbeelding
Foto's is niet zo mooi geworden, maar heb wat foto's geschoten voor ik ze in hun terra deed en alleen deze is een beetje duidelijk. De achterste heeft duidelijk bredere zwarte banden en is de kerel.

Als laatste heb ik thuis een Lava Whiteout dame uit 2012. Ofwel Lava + Amel + Characol + Diffused. Hier zocht ik nog een man bij.
Ik was op zoek naar een Amel Cinder en kwam bij iemand uit die had een nest .... Uiteindelijk is die bij Edgar van EC Reptiles gekomen, maar de man had nog wel een Cinder .het Lava, Amel.
Dus ik had een leuk project in gedachten .... Dus deze ook maar meegenomen ........
Op de foto is het niet goed te zien .. maar de bruine vlekken hebben een rode gloed (ik denk door de .het Lava).
Maar door de kleur van de slang is dit dus Rajesh geworden ..... :)
Afbeelding

En nu zit ik echt helemaal vol. Voor de toekomst zal ik moeten gaan verbouwen. Voor de nakweek ga ik op 1 slaapkamer verbouwen en ruimte maken. Plus voor de projectdieren zal ik daar plaats moeten maken. De woonkamer is straks gewoon vol ......
21.21 Pantherophis guttatus guttatus
2.6 Thamnophis diverse ondersoorten
1.0 Furcifer pardalis ambilobe 'red bar'

Plaats reactie