nieuwe slang

Voor alle slangenfotos
Theezeef
Berichten: 32
Lid geworden op: 11-04-2011 20:03

Bericht door Theezeef » 05-05-2011 20:16

JulianP schreef:
Anitaz schreef:Mooi dier, wel apart hoop ikke?

gr Anita[/quote


Dag Anita, voorlopig zit ze nog bij de amel man ( ook bijna 2 jaar, maar nog een STUK kleiner of haar, en bij men jonkie van ong een 7 a 9 maanden ( die wel nog redelijk klein en smal is, maar toch elke week een dikke fuzzy naar binnen wipt ! )

Dieren vinden het goed met elkaar, zijn niet zenuwachtig of agressief tov elkaar. met de tijd zal ik toch wel het wijfje apart huisvesten
Dan zal ik ze maar snel uit elkaar halen ivm de paring of je moet dat al willen maar dan is 2 jaar is wel erg jong....

Pantherophis Guttatus Guttatus (Rode Rattenslang) 2009
1.0 Amber
1.0 Aztec
0.1 Lavender het Bloodred

Anitaz
Berichten: 1042
Lid geworden op: 20-10-2009 13:41

Bericht door Anitaz » 05-05-2011 21:46

Tja ik zeg het niet voor niks, man of geen man dat nieuwe dier kan altijd wat bij der hebben.

gr Anita
20 rattenslangen
10 koningspythons
1 kousenbandje
muizen en ratten

terra
Berichten: 137
Lid geworden op: 02-03-2011 21:30

Bericht door terra » 06-05-2011 10:43

mooi WK :)
Afbeelding

Gideon
Berichten: 595
Lid geworden op: 02-09-2010 11:01

Bericht door Gideon » 06-05-2011 11:37

Heel mooi dier, ik lees alleen dat je misschien weer in dezelfde valkuil trapt waar je misschien je vorige dier aan verloren bent.

Ik ga niet oordelen over wat je goed of fout doet, maar ik wil wel gewoon zeggen dat je er slim aan zou doen goed te luisteren naar de mensen hier. Sommigen die nu vertellen dat je iets fout doet hebben tientallen jaren ervaring, en zeggen die dingen alleen maar voor jouw hulp. Maar ja, je moet het zelf weten natuurlijk.

Heel veel plezier van dit diertje.
Dieren:

0.2.0 Pantherophis guttatus guttatus
0.1.0 Phelsuma grandis
0.2.0 Cavia porcellus

Verwacht:
1.0.0 Boa constrictor imperator

JulianP
Berichten: 91
Lid geworden op: 09-12-2010 08:59

Bericht door JulianP » 06-05-2011 19:35

Anitaz schreef:Tja ik zeg het niet voor niks, man of geen man dat nieuwe dier kan altijd wat bij der hebben.

gr Anita

altijd wat bij der hebben? wat is dat nou ? versta er niks van :
3 korenslangen

Loki
Berichten: 704
Lid geworden op: 19-12-2010 20:15

Bericht door Loki » 06-05-2011 20:11

JulianP schreef:
Anitaz schreef:Tja ik zeg het niet voor niks, man of geen man dat nieuwe dier kan altijd wat bij der hebben.

gr Anita

altijd wat bij der hebben? wat is dat nou ? versta er niks van :
Ze bedoeld een of andere ongewenste parasiet dat je niet op het eerste zicht ziet. of andere bacterie...

Een slang kan op het eerste zicht gezond lijken, en zich normaal gedragen... maar kan zijn dat die toch al beginnend ziek is.
1.1 O.t.t.
1.1 O.t.r.
1.1 P.g.g. Snow
1.1 p.g.g. Gold Dust
0.1 P.g.g. Caramel
0.1 P.g.g. Hypo Sunkissed
2.0 P.g.g. WK
1.0 P.g.g. Hypo
1.0 P.g.g. Butter
7.5 P.g.g. diverse

JulianP
Berichten: 91
Lid geworden op: 09-12-2010 08:59

Bericht door JulianP » 06-05-2011 20:23

JulianP schreef:
Anitaz schreef:Tja ik zeg het niet voor niks, man of geen man dat nieuwe dier kan altijd wat bij der hebben.

gr Anita

altijd wat bij der hebben? wat is dat nou ? versta er niks van :
en is btw niet slecht bedoeld :D
3 korenslangen

JulianP
Berichten: 91
Lid geworden op: 09-12-2010 08:59

Bericht door JulianP » 06-05-2011 20:25

Loki schreef:
JulianP schreef:
Anitaz schreef:Tja ik zeg het niet voor niks, man of geen man dat nieuwe dier kan altijd wat bij der hebben.

gr Anita

altijd wat bij der hebben? wat is dat nou ? versta er niks van :
Ze bedoeld een of andere ongewenste parasiet dat je niet op het eerste zicht ziet. of andere bacterie...

Een slang kan op het eerste zicht gezond lijken, en zich normaal gedragen... maar kan zijn dat die toch al beginnend ziek is.


aaaahn dankje :D, de slang komt van goeie vriend die haar sinds klein had, dus ik heb er vertrouwen is dat ze gezond is, zat daar ook samen met een andere korenslang die ook kern gezond is, grtzzzz
3 korenslangen

JulianP
Berichten: 91
Lid geworden op: 09-12-2010 08:59

Bericht door JulianP » 06-05-2011 20:28

Gideon schreef:Heel mooi dier, ik lees alleen dat je misschien weer in dezelfde valkuil trapt waar je misschien je vorige dier aan verloren bent.

Ik ga niet oordelen over wat je goed of fout doet, maar ik wil wel gewoon zeggen dat je er slim aan zou doen goed te luisteren naar de mensen hier. Sommigen die nu vertellen dat je iets fout doet hebben tientallen jaren ervaring, en zeggen die dingen alleen maar voor jouw hulp. Maar ja, je moet het zelf weten natuurlijk.

Heel veel plezier van dit diertje.

hallo gideon, ja men aller eerste slang is het slecht afgelopen, die is na 4 mnd eten gestorven, die is onderzocht geweest enz, en nooit parasieten of ziektes aangetoond.. mss is er iets misgelopen toen ze nog in de shop zat ofz.. en ik apprecieer elke informatie over korenslangen Gideon ;D grtzzz
3 korenslangen

Anitaz
Berichten: 1042
Lid geworden op: 20-10-2009 13:41

Bericht door Anitaz » 06-05-2011 21:59

JulianP schreef:
Loki schreef:
JulianP schreef:
altijd wat bij der hebben? wat is dat nou ? versta er niks van :
Ze bedoeld een of andere ongewenste parasiet dat je niet op het eerste zicht ziet. of andere bacterie...

Een slang kan op het eerste zicht gezond lijken, en zich normaal gedragen... maar kan zijn dat die toch al beginnend ziek is.


aaaahn dankje :D, de slang komt van goeie vriend die haar sinds klein had, dus ik heb er vertrouwen is dat ze gezond is, zat daar ook samen met een andere korenslang die ook kern gezond is, grtzzzz
Vriend of niet, ik zo het dier toch even apart zetten :?
Maarja wie ben ikke, van het verhuizen kan het dier ook al stress flagiaten krijgen en dan kan ook ziekjes worden, met ander worden altijd oppassen.

gr Anita
20 rattenslangen
10 koningspythons
1 kousenbandje
muizen en ratten

Plaats reactie